Obchodní podmínky

Podmínky pro nakupování prostřednictvím našeho internetového obchodu

PROVOZOVATEL

Firma Vladimír Blažek provozuje na stránce maniax.cz maloobchodní elektronický prodej vlastních prtoduktů. Obchodujeme s našimi vlastními výrobky a produkty, na které máme zahraniční zastoupení. Zboží si objednáváte přímo u výrobce a proto za něj neseme plnou odpovědnost a stojíme za kvalitou prodávaného zboží. Bavlněné trička držíme skladem, zakázkové výrobky jsou vyráběny až na základě objednávky.

E-shop provozuje firma:

Vladimír Blažek,

Dělnická 1140,

51251 Lomnice nad Popelkou

IČ: 72795948 DIČ: CZ7110263171

Kamenný obchod najdete na adrese:
beManiax
Norská 68
46001 Liberec
kontaktní telefon: 777038702
OBJEDNACÍ A DODACÍ PODMÍNKY

Zboží můžete objednat elektronicky prostřednictvím e-shopu, telefonicky na čísle 775 660007, nebo e-mailem objednavka@bemaniax.com

Ve formuláři objednávky je nutné zadat všechny údaje, abychom si mohli objednávku ověřit a telefonicky potvrdit.
Objednávky vyřizujeme většinou do druhého dne, vždy dostanete potvrzení emailem a telefonickou informaci o termínu dodání. Zboží je také možno vyzvednout osobně v naší provozovně na adrese Bemaniax, Rumjancova 16, LIberec.
PLATEBNÍ PODMÍNKY

Ceny uváděné na stránkách našeho firemního e-shopu jsou uváděny včetně DPH. Úhrada za zboží je řešena dobírkovým balíkem do ruky České Pošty, hotově při osobním odběru nebo předem platebním převodem na účet prodávajícího.

Číslo účtu: 158814127

kód banky: 0600 (Moneta Bank)

Při případném vrácení zboží, bude z fakturované částky odečtena částka poštovného.
DOPRAVA ZBOŽÍ

Zboží zasíláme prostřednictvím České Pošty s.p., která zaručuje dodání zboží balkem do ruky, na zákazníkem určenou adresu nejpozději do třetího dne od podání zásilky. Cena přepravného je stanovena dle celkové ceny objednávky:

platba předem na účet dod 50 – 80Kč dle velikosti balíku.
platba na dobírku – balíkem do ruky 158Kč / obyčejným balíkem 120 Kč
zboží nad 2000 Kč – poštovné zdarma

PŘEVZETÍ ZBOŽÍ

Zákazník nebo příjemce zboží má povinnost při převzetí zásilky zkontrolovat, zda je obal neporušený a zda zásilka nevykazuje zjevné znaky poškození. Pokud příjemce zjistí zjevné vady, oznámí tuto skutečnost neprodleně dopravci (Česká Pošta), který je povinen sepsat zápis o škodě. Pokud tato zásada nebude prokazatelně dodržena, má zasílatel právo reklamaci zamítnout z důvodu nedostatku důkazů o vzniku škody během přepravy.
OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Informace o zákaznících používáme pro jednu konkrétní objednávku. Dále jsou uchovávány v našem archivu. V případě zájmu o zasílání našeho novinkového newsletru, je na zadný email posílán novinkový newsletr, který lze kdykoliv odhlásit.
A DALŠÍ..A DALŠÍ..A CO SI JEŠTĚ VYMYSLÍTE..?

„V případě, že dojde mezi námi a spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je:

Česká obchodní inspekce
Ústřední inspektorát – oddělení ADR
Štěpánská 15
120 00 Praha 2

Pin It on Pinterest

Share This